'CKM' (Marquard Media Polska) miał w listopadzie 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 94 919 egz. (o 10 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.
Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca - 67 181 egz.) a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora - 65318 egz.).
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Playboy".
W listopadzie 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 35 038 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 33 781 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 123 egz. (rok wcześniej 18 628 egz.)
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotował tylko "Manager Magazin".












