Miesięczniki lifestylowe dla panów tracą, liderem „Men's Health”

W maju br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do maja ub.r. Najwięcej stracił „CKM”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Men's Health" (Motor-Presse Polska) w maju br. wyniosła 58 455 egz. i względem analogicznego miesiąca ub.r. była niższa o 2,75 proc. - jednocześnie jest to najmniejszy spadek w zestawieniu. Z trzeciego na drugie miejsce awansował “Playboy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem jednak zmalała o 8,52 proc. do 46 226 egz. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 37,35 proc. do 42 545 egz. Także duży spadek (26,16 proc.) dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 38 866 egz. Ostatnio, aby zahamować spadek sprzedaży tytułu, wydawca obniżył cenę „Logo” o 3 zł (więcej na ten temat).

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. już jednak dwa magazyny lifestylowe zanotowały wzrosty sprzedaży, a największy wzrost zanotował „Playboy” - 8,80 proc. Z kolei największy spadek i w tym zestawieniu dotknął „CKM” – 22,38 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"