Mieszkanie dające znaki do zmiany reklamuje Morizon.pl (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu nieruchomościowego Morizon.pl pod hasłem „Jeden Morizon, milion mieszkań”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mieszkanie dające znaki do zmiany reklamuje Morizon.pl (wideo)

Reklamy Morizon.pl w humorystyczny sposób zwracają uwagę na mankamenty wysłużonego mieszkania, niespełniającego potrzeb i oczekiwań żyjącej w nim pary młodych osób. Kampania podkreśla, że w takiej sytuacji, kiedy chce się zmienić lokum na nowsze, przestronniejsze i lepiej wykończone, najlepiej skorzystać z wyszukiwarki nieruchomości na Morizon.pl - dostępnej zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych.

W grudniu ub.r. serwis Morizon.pl zanotował 153,1 tys. użytkowników i 1,66 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Akcja - pod hasłem „Jeden Morizon, milion mieszkań” - jest zaplanowana na okres wiosennego ożywienia na rynku nieruchomości. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne - emisje spotów przy popularnych serialach, programach informacyjnych, publicystycznych, rozrywkowych i transmisjach sportowych) oraz internet (m.in. WP.pl, Interia.pl, Onet.pl). Pierwszy etap działań potrwa do końca maja.

Kreację kampanii przygotowała agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"