Mieszko reklamuje 'królestwo nadzienia'

Pod hasłem "Mieszko, królestwo nadzienia" rozpoczęła siętelewizyjna kampania reklamowa trzech marek bombonierek tej firmy.Akcja obejmuje spoty reklamowe, sponsoring programów iorganizowanie w nich konkursów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie telewizyjna kampania reklamuje trzy markibombonierek produkowanych przez Mieszko: Chocoladorro, Amoretta iCherrissimo. Akcja prowadzona pod hasłem "Mieszko, królestwonadzienia" ma budować wizerunek tej firmy jako eksperta od takichsłodyczy. W spocie, który podkreśla smak i elegancję reklamowychmarek, wykorzystano odświeżoną kreację z ubiegłorocznej kampaniiwzbogaconą o nową oprawę muzyczną.

W ramach kampanii 15- i 30-sekundowe reklamy telewizyjneemitowane są m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, Hallamark,Kinie Polska, AXN i VH1. Jednocześnie billboardy sponsorskieMieszka pojawiają się przy programach w TVN Style: "Miasto Kobiet","Magiel Towarzyski", "Lekcja Stylu", "Agentka do zadańspecjalnych", a w grudniu będą nadawane również przy serialu"BrzydUla" oraz programach w Polsat Cafe: "Looksus", "Gwiazdozbiór"i "Wyspa". Ponadto firma będzie organizowała konkursy ogłaszane w"Dzień Dobry TVN", "Maglu Towarzyskim" (TVN Style) oraz samejstacji TVN.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu