Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś objął funkcję dyrektora marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services
Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services

Powierzenie i skonsolidowanie całego portfela marek gazowanych i niegazowanych w rękach Mikołaja Ciasia jest efektem nowej strategii i podejścia firmy, mającej na celu uspójnienie struktury działu marketingu. Stanowisko dyrektora marketingu, które objął jest nową funkcją w firmie.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że w ostatnim czasie w Coca-Coli kompetencje związane z zarządzaniem marketingiem były podzielone między dwóch menedżerów odpowiedzialnych za kategorie gazowane i niegazowane (za te pierwsze odpowiadał Mikołaj Ciaś) i nie było jednego stanowiska szefa marketingu na szczeblu dyrektora. Teraz firma zdecydowała o uspójnieniu struktury działu marketingu.

Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG. Od 2005 roku tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta,  Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Centralnej obejmującym: Polske, Czechy, Słowacje oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał również za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.

Jako marketing & commercial activation manager zarządzał zespołem dedykowanym projektowi UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.

Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.

Mikołaj Ciaś zanim dołączył do zespołu firmy Coca-Cola, swoje szlify i ponad szesnastoletnie doświadczenia zawodowe w sektorze FMCG zdobywał pracując w takich korporacjach, jak Unilever Polska (junior brand manager marketing) i Carlsberg Polska (brand manager), gdzie odpowiadał za marketing wielu marek.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył na Wydziale Inżynierii Środowiska z zakresu informacji i zarządzania. Jest także absolwentem kursów dla Kadry Zarządzającej w IMD Business School w Lozannie w Szwajcarii.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska