Mikołaj Piotrowski jako marketing & communications leader w Nielsen Polska

Mikołaj Piotrowski objął stanowisko marketing & communications leadera w polskim oddziale międzynarodowej firmy badawczej Nielsen. Poprzednio pracował w spółce w spółce PL.2012+, a wcześniej m.in. w agencjach public relations Edelman Polska i Multi Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mikołaj Piotrowski jako marketing & communications leader w Nielsen Polska
Mikołaj Piotrowski

W Nielsen Polska Mikołaj Piotrowski będzie odpowiedzialny za działania marketingowe i public relations. Będzie przy tym współpracował z europejskimi i globalnymi zespołami MarComms Nielsena. Objęta przez niego funkcja marketing & communications leadera to nowe stanowisko w firmie.

Poprzednio Piotrowski przez ponad sześć lat był związany ze spółką PL.2012+ zarządzającą stadionem PGE Narodowy. Najpierw przez trzy lata był dyrektorem ds. komunikacji w projekcie Euro 2012, a przez kolejne trzy - szefem PR i marketingu stadionu PGE Narodowy.

Wcześniej Mikołaj Piotrowski pracował m.in. jako corporate PR unit director w Edelman Polska oraz group account director w agencji Multi Communications, z którą był związany przez osiem lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+