Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,8 mln widzów

4,8 mln widzów obejrzało Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsatpokazał w sobotę 6 grudnia 2008 roku - podała stacja powołując sięna dane AGB Nielsen Media Reserach. Dzięki temu Fundacji Polsatudało się zebrać ponad 800 tys. zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ta kwota w całości zostanie przekazana na leczenie irehabilitację dzieci - podopiecznych organizacji.

W ubiegłym roku średnia oglądalność "Mikołajkowego BlokuReklamowego" była wyższa i wyniosła 5,5 mln osób. Wtedy na rzeczFundacji Polsat udało się zebrać 840 tys. zł. Łącznie czterydotychczasowe edycje akcji przyniosły ponad 2,6 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"