Charytatywny blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał niecałe 13 min., a udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 45,93 proc. Jeszcze lepiej było w grupie komercyjnej 16-49 - reklamy oglądało tam prawie 54,36 proc. osób zasiadających wtedy przed telewizorem. Reklamy można było zobaczyć też w internecie w serwisie ipla (Polsat nie podaje danych na temat widowni bloku w sieci). Cała zebrana kwota, wynosząca według wstępnych danych 2 071 098, 68 zł, zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.
Dzięki emisji bloku “Wydarzenia”, które wystartowały ok 18.58, tego dnia obejrzało aż 6,24 mln osób. Udział programu w rynku wyniósł 41,60 proc. Dziennik Polsatu wygrał 6 grudnia br. z "Faktami" TVN, które o 19.00 wybrało 3,82 mln widzów oraz z "Wiadomościami" TVP 1 (godz. 19.30), które przyciągnęły 4,4 mln oglądających. Nie był to jednak rekord „Wydarzeń” - ten padł rok wcześniej, także po emisji Mikołajkowego Bloku Reklamowego, gdy serwis obejrzało 6,91 mln osób.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcało sześć spotów promocyjnych, w których wystąpili Krzysztof Kowalewski, szef "Wydarzeń" Jarosław Gugała oraz reporterzy „Wydarzeń” i Polsat News (zobacz filmy reklamowe).
W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyniosła 7,31 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać 2 mln zł (więcej na ten temat). Łącznie dziewięć dotychczasowych edycji akcji przyniosło niemal 10,5 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat.











