MIKRO SPŁATKA od Sunday Polska, czyli kolejna w tym roku kampania dostawcy elektrowni słonecznych

Firma Sunday Polska, jeden z liderów rozwoju fotowoltaiki w Polsce po raz kolejny w tym roku rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową. Najnowszym działaniom towarzyszy hasło „MIKRO SPŁATKA i makro oszczędności z Sunday!”. W publikowanych od 16 sierpnia spotach firma przedstawia korzystny sposób finansowania zielonych inwestycji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest zaprezentowanie atrakcyjnej formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Działania medialne stanowią kontynuację kampanii z udziałem Tomasza Karolaka pt. „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” Znany aktor ponownie pojawi się w spotach i materiałach reklamowych Sunday.

Ogólnopolskie działania promocyjne rozpoczynają się 16 sierpnia i potrwają przez kolejne 7 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również internet, w tym media społecznościowe.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz.  Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixelForge (CGI).   

Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.

MIKRO SPŁATKA zapewnia niskie, bez odsetkowe, raty przez pierwsze 6 miesięcy trwania umowy kredytowej. Miesięczny koszt w pierwszym półroczu kredytowania wynosi 49 zł dla kwoty kredytu o wartości poniżej 30 tys. zł oraz 99 zł dla kredytu w wysokości 30 do 60 tys. zł.

O Sunday Polska:

Sunday Polska jest jednym z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Firma oferuje kompleksową obsługę klientów indywidualnych i przedsiębiorstw – od bezpłatnego audytu, poprzez pomoc w uzyskaniu finansowania i ulg, po profesjonalny montaż, przyłączenie instalacji do sieci oraz opiekę posprzedażową. Zespół Sunday Polska składa się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE. Firma posiada sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i na bieżąco współpracuje z blisko dwustoma ekipami montażowymi na terenie całego kraju. Sunday Polska zaufało już 15 tysięcy klientów, którym zamontowano blisko 250 000 paneli i dostarczono instalacje o mocy 80 000 kW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Sunday Polska jest partnerem Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Polskiej Grupy Energetycznej w programie „EKOlogicznie w przyszłość”. Firma posiada tytuł Rzetelnej Firmy przyznany przez KRD oraz jest laureatem 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"