– Pamiętam, jak śpiewałam jingle Maybelline jako dziecko, wyobrażając sobie, że to ja jestem na ekranie. Teraz to się stało rzeczywistością. Zinterpretowanie na nowo czegoś tak ikonicznego i nadanie temu mojego charakteru – to potężne i osobiste doświadczenie. Ta współpraca łączy dwie kluczowe części mnie samej. Nie da się oddzielić makijażu od muzyki. Muzyka to performance i szczerość – a makijaż potęguje oba te elementy - mówi Miley Cyrus.
W kampanii, która przełamuje granice, łącząc nostalgię z odnową, Maybelline i Miley Cyrus wspólnie nadają pięknu nowy wymiar, celebrując kreatywną ekspresję.

Współpraca rozpoczyna się od nowej odsłony kultowego jingla, który będzie głównym elementem kampanii, prowadzonej w telewizji, online, w social mediach i w sklepach.
Artystka będzie również twarzą nadchodzących kampanii, w tym tuszu do rzęs Sky High.











