Miliard na Facebooku

Tylko od lutego 2009 roku 1,13 bilionów razy kliknęli „lubię to”, od 2005 r. wgrali 219 miliardów zdjęć, a od września 2011 r. 17 miliardów razy informowali o swoim aktualnym miejscu pobytu. O kim mowa? O miliardzie użytkowników Facebooka.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tę imponującą liczbę najpopularniejszy serwis społecznościowy przekroczył 14 września, ale Mark Zuckerberg podzielił się tą informacją dopiero w zeszłym tygodniu. Choć tajemnicą nie jest, że część facebookowych kont to boty, a w statystykach ujęto również fan page, czyli instytucje/firmy/produkty itd. w domyśle: nie realnych użytkowników, sam dźwięk słowa „miliard” robi wrażenie. Podobnym wynikiem może pochwalić się tylko Google i to z wyszukiwarką!

Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR: „To, co jest sukcesem dla Zuckerberga, staje się wyzwaniem dla marketera. Tak wielka ilość użytkowników, niesie za sobą ogromną ilość postów. To samo tyczy się kontentu generowanego przez strony fanowskie marek – bez odpowiedniego wsparcia, treść łatwiej niż kiedykolwiek może przepadać w gąszczu infomacji pojawiających się w news feed potencjalnej grupy docelowej.”

Obecność co siódmego mieszkańca globu – i to bez udziału Chińczyków – na Facebooku jest bezsprzecznie wystarczającym powodem, dla którego i fan page każdego większego, chcącego coś znaczyć na rynku, brandu musi funkcjonować w obrębie tego portalu. Czasami jednak nawet najbardziej ciekawa informacja, generowana pod zainteresowania klienta, nie jest wystarczająca, aby przyciągnąć i zatrzymać na fan page’u fanów produktu, o dotarciu do tych niezaznajomionych z marką nie wspominając.

Szansą na zaistnienie w tłumie na Facebooku są obecnie aplikacje konkursowe. Projektowane w oparciu o indywidualne potrzeby, działając wirusowo, są najatrakcyjniejszą formą marketingu w Internecie. Odpowiednia forma wizualna efektownie zwiększa widoczność produktu w social media, a co z tym idzie – efektywnie wzmacnia skuteczność prezentacji marki, jej misji oraz oferowanych na rynku produktów w ogóle.

365 PR  to należąca do GRUPY 365 NET dynamicznie rozwijająca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku social media rozwija autorskie aplikacje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku.

http://www.facebook.com/365pr

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online