Milion do wygrania w loterii Centrów Handlowych M1

We wszystkich Centrach Handlowych M1 w całej Polsce ruszyła loteria, w której główną nagrodą jest milion złotych w gotówce. Zwycięzca zostanie wyłoniony 9 grudnia 2012 roku, podczas transmitowanego na żywo losowania, które odbędzie w CH M1 w Zabrzu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w loterii wystarczy rejestrować wszystkie zakupy dokonane w sklepach znajdujących się na terenie Centrów Handlowych M1. Przy rejestracji pierwszej transakcji, w punkcie promocyjnym na terenie pasażu w M1 lub na stronie internetowej www.m1-centrum.pl, uczestnik otrzymuje specjalną kartę z indywidualnym kodem kreskowym. Kolejne można rejestrować za pomocą urządzeń mobilnych – tabletów, w punktach promocyjnych, w których hostessy będą czuwały nad poprawnym wprowadzaniem danych do systemu. Dzięki ewidencji zakupów system będzie kumulował na koncie kwoty z paragonów. Szanse na wygranie miliona można zwiększyć rejestrując paragony wspólnie z przyjaciółmi i rodziną.

Akcja trwa od 15 września do 30 listopada 2012 roku.

„Do tej pory w loteriach organizowanych przez Centra Handlowe M1, klienci mieli możliwość wygrania samochodów osobowych. Przez 10 lat organizowania zabawy wręczyliśmy kluczyki do 154 aut! W tym roku postanowiliśmy zaoferować coś więcej – coś czego jeszcze nigdy w Polsce nie zaoferowało żadne centrum handlowe – milion złotych!” – powiedział Dominik Piwek, Dyrektor departamentu marketingu i PR, METRO PROPERTIES w Polsce.

Zdobywcy nagrody głównej oraz nagród dodatkowych zostaną wyłonieni podczas losowania, które odbędzie się 9 grudnia 2012 o godzinie 12:00 w Centrum Handlowym M1 w Zabrzu i będzie transmitowane na żywo we wszystkich centrach M1 w całej Polsce.

Regulamin loterii jest dostępny na www.m1-centrum.pl.

„Tą loterią przełamujemy schematy działań promocyjnych stosowanych przez centra handlowe. Jako pierwsi zdecydowaliśmy się na tak wartościową nagrodę i reklamę całej akcji w kampanii telewizyjnej. Jako pierwsi na tak dużą skalę wykorzystujemy w loterii aplikację mobilną oraz urządzenia mobilne jakimi są tablety. Kolejną nowością jest wyłonienie zwycięzcy podczas transmitowanego na żywo losowania.” – podsumowała Urszula Porębska, Kierownik działu marketingu METRO PROPERTIES w Polsce.

Kampania wspierająca loterię

Po raz pierwszy w historii handlu wielkopowierzchniowego sieć centrów handlowych wprowadza jako bazę komunikacji marketingowej ogólnopolską kampanię reklamową w telewizji.

Wszystkie działania reklamowe obejmują:

* czterotygodniową emisję spotów telewizyjnych pod hasłem „A co Ty zrobisz, by zdobyć milion?” w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych

* kampanię w regionalnych rozgłośniach radiowych 9 miast - Krakowa, Zabrza, Bytomia, Czeladzi, Poznania, Częstochowy, Warszawy, Radomia oraz Łodzi;

* wielkoformatowe nośniki outdoorowe

* aktywności na profilu www.facebook.com/zalajkujmilion

* promocję w punktach sprzedaży (materiały POS) na terenie centrów handlowych wszystkich 9 M1 w całej Polsce.

Za przygotowanie i organizację loterii promocyjnej na zlecenie METRO PROPERTIES odpowiada polski oddział agencji marketingu zintegrowanego Linea Recta Polska Sp. z o.o. Działania public relations związane z projektem powierzono agencji ConTrust. Za stworzenie komunikacji marketingowej odpowiada agencja POLYMUS.

O Metro Properties Sp. z o.o.

METRO PROPERTIES to firma zarządzająca nieruchomościami należącymi do koncernu METRO GROUP. W obrębie 30 państw spółka zarządza największym międzynarodowym portfelem sprzedaży detalicznej. Głównym obszarem działań METRO PROPERTIES jest zwiększanie wartości majątku nieruchomego w odniesieniu długoterminowym poprzez aktywne i strategiczne zarządzanie portfelem. Firma świadczy usługi wyszukiwania lokalizacji pod przyszłe inwestycje, rozwoju i budowy obiektów sprzedaży detalicznej.

METRO PROPERTIES wspiera i przyspiesza rozwój marek należących do METRO GROUP. Zakres usług obejmuje nie tylko zarządzanie energią wykorzystywaną przez nieruchomości związane z handlem detalicznym oraz zarządzanie infrastrukturą w obiektach handlowych, administracyjnych i magazynowych, ale również dotyczy zarządzania centrami handlowymi w Niemczech, Polsce i Turcji.

W roku 2011 spółka METRO PROPERTIES osiągnęła całkowity zysk operacyjny (EBIT), na poziomie 639 milionów euro, zatrudniając około 1700 osób. Na całym świecie METRO PROPERTIES posiada 686 obiektów sprzedaży detalicznej i 153 inne nieruchomości o całkowitej wartości księgowej wynoszącej 8 miliardów euro.

METRO PROPERTIES na polskim rynku działa od 15 lat oferując wszystkie usługi z zakresu planowania, budowy i zarządzania obiektami handlowymi, usługowymi i biurowymi. METRO PROPERTIES zarządza 16 centrami i parkami handlowymi w całej Polsce (sieć 9 centrów M1, CH Józefosław, CH Ster w Szczecinie, CH Ursynów w Warszawie, parki handlowe w Opolu, Tychach, Olsztynie i Kielcach).

Firma świadczy również kompleksowe usługi techniczne, infrastrukturalne i środowiskowe dla ponad 100 obiektów handlowych w kraju. METRO PROPERTIES prowadzi także działalność inwestycyjną na rzecz MAKRO C&C i Centrów Handlowych M1. Łączna powierzchnia zarządzanych obiektów to ponad 2 miliony m. kw., a ich GLA przekracza 600 tys. m. kw.

METRO PROPERTIES Sp. z o.o.

Al.Krakowska 61, 02-183 Warszawa, Tel. +48 22 500 00 50, Fax +48 22 500 00 39,

www.metro-properties.pl

1

METRO PROPERTIES Sp. z o.o.

Al.Krakowska 61, 02-183 Warszawa, Tel. +48 22 500 00 50, Fax +48 22 500 00 39,

www.metro-properties.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu