Premierowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 2 września do 5 grudnia 2019 roku. Teleturniej śledziło średnio 1,82 mln widzów. Przełożyło się to na 12,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 5 grudnia br., który oglądało średnio 2,66 mln widzów. Była to specjalna emisja, w której walkę o milion zł stoczyli uczestnicy ostatniej edycji „Masterchefa Juniora” i youtuberzy, a wygrane przekazane zostały na cele charytatywne. Wszystkie najchętniej oglądane odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dzień w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emituje popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazuje „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe”).

Dla porównania, jesienią ub.r. teleturniej miał 2,09 mln widzów (odpowiednio 13,60 proc., 14,64 proc. oraz 14,18 proc. udziału). Format stracił 270 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ukryta-prawda-wyniki-ogladalnosci-jesien-2019-bedzie-kolejna-edycja,7170799495137409a ##
TVN w czasie emisji teleturnieju był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła Dwójka, a jej udział wyniósł 19,13 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywany był gł. „Najgorszy kucharz”. Trzecia była TVP1 (różne audycje, w tym m.in. transmisje sportowe i „Ojciec Mateusz”; 9,21 proc.), a czwarty - Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Zawsze warto” i „Przyjaciółki”; 8,03 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji właśnie zakończonej edycji teleturnieju wyniosły 60,61 mln zł. Rok temu wynosiły one 71,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Wiosną kolejna edycja

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-tvn-20-sezon-wyniki-ogladalnosci-kontynuacja,7170802593622145a ##











