Mecze Polskie kadry były transmitowane w Polsacie oraz Polsacie Sport. Na głównej antenie miały one średnio 14,99 proc. udziału w rynku w grupie 4+, zaś wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia 16,47 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W trakcie emisji meczów kadry Polsat zajmował drugą pozycję w rynku, był jednak liderem w grupie komercyjnej.
W Polsacie Sport spotkania miały 5,75 proc. udziału, zaś w grupie komercyjnej 6,67 proc. udziału. Rekordowy dla stacji okazał się finał turnieju Rosja – Brazylia, wygrany przez tą pierwszą drużynę. Śledziło go blisko milion widzów (7,52 proc. i 9,4 proc. udziału odpowiednio w 4+ i 16-49).
Łączone wpływy reklamowe - dla Polsatu i Polsatu Sport wyniosły przekroczyły 3,2 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Spotkania oglądali głównie mężczyźni, osoby powyżej 50 roku życia oraz mieszkańcy wsi.












