Miliony widzów zobaczyło ramówkowy koncert TVP

Ramówkowy koncert TVP1 "Gwiazdy, Jedynka i Ty" przyciągnął przedekrany średnio 3,9 mln widzów. Mniejszą popularnością cieszyła siępromocyjna impreza TVP2 - śledziło ją 1,85 mln osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Koncert promujący jesienną ofertę TVP, odbył się w niedzielnywieczór pod gmachem nadawcy. Średni udział w rynku pierwszej częściimprezy, poświęconej ramówce TVP1 wyniósł 27 proc. (19 proc. wgrupie 16-49). Druga część eventu - dedykowana ofercie programowejTVP2 i transmitowana na tej antenie miała średnio 15,57 proc.udziału w rynku (12,27 proc. w grupie 16-49).

Muzycznym wydarzeniem weekendu był także finał akcji "Podzielsię posiłkiem", pokazany w sobotę przez telewizję Polsat.Zgromadził on 2,17 mln widzów, zapewniając stacji 17 proc. udziałuw rynku (16,53 proc. w 16-49). Wszystkie dane przygotowane przezAGB Nielsen Media Research na potrzeby Wirtualnemedia.pl.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP