Milka w kampanii zachęca do okazywania życzliwości na drogach i w komunikacji miejskiej (wideo)

Firma Mondelez Polska rozpoczęła kampanię marki czekolad Milka pod hasłem „Kieruj się delikatnością” . Zachęca w niej do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. W akcję zaangażowano Roberta Chilimończyka, kierowcę warszawskiego autobusu znanego jako Wesoły Kierowca. Projekt realizują  AdValue, Carat, Liquid Thread, Sarigato oraz Big Picture.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Milka w kampanii zachęca do okazywania życzliwości na drogach i w komunikacji miejskiej (wideo)

W kampanii Milka będzie zachęcać do życzliwości na drodze oraz w komunikacji miejskiej. Przede wszystkim chodzi o małe, ale ważne gesty, które z powodzeniem mogą stanowić kodeks dobrych praktyk na drodze: ustępowanie pierwszeństwa pieszym, zwracanie uwagi na rowerzystów i motocyklistów oraz okazywanie wyrozumiałości wobec wszystkich pozostałych członków ruchu, a także troska o wzajemne bezpieczeństwo.

- Jako marka, która od lat mobilizuje Polaków do bycia delikatnymi, chcemy zwrócić uwagę na realny problem społeczny i wyjść mu naprzeciw z pomocnym rozwiązaniem. Komunikaty Milki inspirujące kierowców i pasażerów do pozytywnych zachowań w podróży pojawią się w całej Polsce na billboardach przy drogach, wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej - mówi Paulina Polubiec, junior brand manager marki Milka w Mondelez Polska.

Koniec wakacji to więcej wypadków drogowych

Na potrzeby realizacji kampanii „Kieruj się delikatnością” Milka zainicjowała przeprowadzenie badań, za które odpowiadał zespół ekspertów z dziedziny psychologii Uniwersytetu SWPS. Potwierdziły one, że przełom sierpnia i września to okres, w którym dochodzi do większej liczby wypadków drogowych. Ludzie zaś okazują sobie wtedy zdecydowanie mniej życzliwości, a także zauważają ogólne pogorszenie atmosfery podczas podróżowania do pracy czy szkoły.

grafika

W kampanię zaangażował się także Robert Chilimończyk – kierowca warszawskiego autobusu znany jako Wesoły Kierowca, który zasłynął dzięki codziennemu rozbawianiu Warszawiaków i zachęcaniu ich do wzajemnej życzliwości.

Działania prowadzone w ramach kampanii będą trwały przez cały wrzesień. Oprócz plakatów powstały również inne materiały promocyjne takie jak krótkie spoty, które będą emitowane w internecie oraz komunikacji miejskiej. Kampania będzie miała również silne wsparcie sprzedażowe.

Za strategię kampanii odpowiada agencja AdValue a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Kreacje przygotowała agencja Liquid Thread. Obsługę social media powierzono Sarigato, zaś działania PR prowadzi agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"