Milka wchodzi w segment kremów czekoladowych, będzie wsparcie

Mondelez Polska poszerza ofertę marki Milka o krem czekoladowy. Nowość będzie wsparta silną kampanią marketingową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Milka wchodzi w segment kremów czekoladowych, będzie wsparcie

Milka wprowadza na rynek krem czekoladowy 350g z orzechami laskowymi.

Produkt jest stworzony na bazie oleju słonecznikowego, nie zawiera barwników oraz substancji konserwujących, ma kremową konsystencję. W odpowiedzi na bieżące trendy, nowość sprzedawana jest w szklanych słoikach, które można poddać recyklingowi.

Wprowadzeniu nowego produktu Milka na rynek towarzyszy kampania pod hasłem „Każdy poranek zasługuje na odrobinę delikatności”. Marka zachęca w ten sposób do tego, by delektować się porannym posiłkiem wraz z bliskimi, poprzez wspólne spożywanie kremu czekoladowego w zupełnie nowej, idealnej do tego postaci.

Promowanie nowości Milka będzie opierać się na budujących widoczność materiałach POSM. Dodatkowe wsparcie zapewnić ma zaplanowana reklama telewizyjna oraz kampania digital. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Ogilvy.

Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"