Milka zagrzewa do kibicowania polskim skoczkom w kampanii „Cała Polska Sercem z Naszymi"

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Kadry Narodowej w skokach narciarskich, w ramach akcji „Cała Polska Sercem z Naszymi" organizuje loterię konsumencką.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Milka zagrzewa do kibicowania polskim skoczkom w kampanii „Cała Polska Sercem z Naszymi"

Milka (Mondelez Polska) na potrzeba kampanii reklamowej „Cała Polska Sercem z Naszymi" przygotowała specjalna aktywację. Zachęca w niej do składania podpisów na wirtualnych nartach. Przy pomocy specjalnego kreatora, fani skoków mają unikalną i niepowtarzalną szansę, aby przesłać życzenia lub pozdrowienia ukochanym sportowcom, a przy okazji wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne.

Jednocześnie podpisy zwycięzców loterii, znajdą się na ogromnym pomniku nart, które już  w marcu staną w Zakopanem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milka-swiateczna-kampania-inspiruje-do-delikatnych-gestow-wdziecznosci ##

Sportowa loteria Milki

Życzenia dla sportowców można przesyłać w ramach ogólnopolskiej loterii, w której do wygrania jest nawet 100 000 zł. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny produkt Milka (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów i mlecznej kanapki Milka), a następnie zgłosić paragon na stronie Loteriamilka.pl, na której znajduje się również regulamin aktywacji.

Loteria trwa od 15.01 do 27.02 bieżącego roku.  

Podczas tegorocznego sezonu skoków narciarskich, aktywacja „Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi” zostanie wsparta kampanią telewizyjną oraz digitalową. Milka zaplanowała również akcje konsumenckie w ogólnopolskich sieciach sklepów. Dodatkowo, w okresie trwania aktywacji zostaną otwarte strefy kibica, które staną w Stroniu Śląskim oraz w Istebnej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milka-wspiera-polskich-skoczkow-narciarskich-w-kampanii-sercem-z-naszymi ##

Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory, a obsługę loterii powierzono Advalue. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa