MILlerOWY krok

Trzysta emisji w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych nowego, czterdziestopięciosekundowego spotu reklamowego Miller Genuine Draft na początku lipca rozpoczęło w Polsce nową, silną kampanię reklamową tej marki, wchodzącej w skład portfolio Kompanii Piwowarskiej SA.

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

- Celem kampanii, poza zbudowaniem znajomości marki w szerszym niż dotychczas gronie młodych piwoszy, jest wypromowanie marki Miller jako najbardziej "cool". Dlatego też film reklamowy prezentuje atrakcyjną wśród młodych piwoszy postawę życiową - bycie na luzie. Spotkał się on zresztą z bardzo wysoką oceną wśród badanych konsumentów - zabawna historyjka w połączeniu z oryginalną muzyką wywoływała u badanych natychmiastowe reakcje sympatii - mówi Magdalena Mamczur, specjalista ds. zarządzania marką z Kompanii Piwowarskiej SA.

Szersza niż dotychczasowe kampania reklamowa, wpisująca się w nową, międzynarodową strategię marki Miller, daje szansę wprowadzenia piwa Miller Genuine Draft do nowych sklepów i lokali gastronomicznych.

- Na podstawie przeprowadzonych badań konsumenckich wiemy, że piwo Miller stanowi atrakcyjną ofertę dla młodych piwoszy. Niestety sądzą oni, że kosztuje ono w sklepie 4-5 zł pomimo, że prawdziwa cena wynosi średnio 2,99 zł. Dlatego też opracowaliśmy materiały reklamowe mające zakomunikować konsumentom jego prawdziwą cenę. Ponadto we wrześniu planujemy przeprowadzenie akcji promocyjnych w lokalach gastronomicznych zachęcających do spróbowania piwa Miller oraz wzmacniających komunikat reklamowy ze spotu TV - dodaje Magdalena Mamczur.

Międzynarodowa strategia SABMiller zakłada, że Miller Genuine Draft stanie się ikoną wielkomiejskiej rozrywki. Dotychczasowe działania Kompanii Piwowarskiej skupiały się na pozyskaniu zainteresowania wąskiego grona opiniotwórczych osób w największych miastach. Dlatego też prowadzono silne aktywności sponsoringowe w najmodniejszych klubach (głównie imprezy z muzyką elektroniczną: house, drum'n'bass, trance). Dzięki temu marka Miller Genuine Draft silnie kojarzy się młodym piwoszom z modnymi imprezami w klubach.

Wielkomiejska rozrywka to jednak nie tylko kluby. Młode osoby spotykają się ze znajomymi również w pubach, dyskotekach, kinie a czasami imprezują w domu - na "domówkach". Kompania Piwowarska chce przekonać imprezowiczów, także poprzez nową reklamę telewizyjną, aby również i tam sięgali po piwo Miller Genuine Draft.

Reklamę emitują TVN, Polsat, TVN7, Discovery, National Geographic, AXN, MTV i VIVA. Media zakupił dom mediowy Starcom. Koncepcja reklamy, jako odpowiedź na nową strategię międzynarodową marki Miller, została opracowana przez londyńską agencję Mother.

Motywem przewodnim spotu jest swoista łatwość, z jaką główny bohater przechodzi przez kolejne sceny - w ciekawy sposób naruszając zasady logiki i prawdopodobieństwa, uczestniczy w rzeczywistości, w której "zawsze ma z górki".

Realizacja spotu odbyła się pod okiem dyrektora artystycznego Al'a MacCuish'a. Autorem muzyki jest natomiast PARV THIND (warstwa muzyczna spotu to fragment piosenki "FANTASTIC CAT" TAKAKO MINEKAWY).

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów