Mindshare z nowym pozycjonowaniem "Good Growth"

Sieć agencji mediowych Mindshare (GroupM/WPP) ogłosiła wprowadzenie nowego pozycjonowania określanego jako "Good Growth". Efektem tego są zmiany w przywództwie firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mindshare z nowym pozycjonowaniem "Good Growth"

Nowe pozycjonowanie Mindshare określone jako "Good Growth" ma promować zdywersyfikowane, zrównoważone inwestycje, które są dobre dla biznesu i dla świata.

Dzięki temu nowemu pozycjonowaniu Mindshare ma nadzieję skierować inwestycje klientów nie tylko w media, które zapewnią największy zasięg dla najniższych CPM, ale także w te, które wspierają wysokiej jakości dziennikarstwo, mają u podstaw etykę danych i podkreślają niedostatecznie reprezentowane głosy w ekosystemie medialnym.

 - Konsumenci wymagają więcej, a oczekiwania się zmieniają - powiedział dyrektor generalny Mindshare, Adam Gerhart. - Marki, szczerze mówiąc, muszą myśleć inaczej, a przez to i firmy muszą zachowywać się inaczej.

Nowa propozycja wartości będzie wspierana przez szereg zmian w kierownictwie Mindshare.

Nilufar Fowler, dyrektor ds. rozwoju globalnego, obejmie nową rolę dyrektora ds. globalnego klienta, wspierającego potrzeby klientów poprzez wykorzystanie możliwości Mindshare, GroupM i WPP. Mindshare wykorzystuje więcej narzędzi i talentów w spółce holdingowej, takich jak nowa jednostka danych WPP Choreograph , aby zaspokoić indywidualne potrzeby klientów.

Tom Johnson, dyrektor ds. cyfrowych w Mindshare Worldwide, wejdzie w nową rolę globalnego dyrektora ds. rozwiązań, i będzie również rozwijał strategie międzyagencyjne, a także pokieruje jednostką konsultingową ds. transformacji biznesowej firmy Mindshare, Change. Mindshare pomoże klientom określić, jak wygląda dla nich dobry wzrost i stworzyć plan działania, który go urzeczywistni.

Dyrektor ds. strategii danych w Mindshare USA, Shane McAndrew, zostanie globalnym dyrektorem ds. strategii i analityki w zakresie danych. Dyrektor ds. rozwoju Dan Reaume przejmie rolę dyrektora ds. rozwoju globalnego. Dyrektor ds. dochodzeń Joe Maceda zostaje dyrektorem ds. innowacji na świecie.

Oliver Joyce, szef Mindshare Worldwide w Stanach Zjednoczonych, zostaje dyrektorem ds. globalnej transformacji, ściśle współpracując z klientami korzystającymi z działu Change.

Zmiany zachodzą również na arenie międzynarodowej. CEO EMEA Helen McRae zostaje CEO Mindshare w regionie Azji i Pacyfiku, a agencja będzie poszukiwać zastępcy w regionie.

Kristina Palmer Shedd przeszła do Mindshare z Publicis Sapient jako globalny dyrektor ds. kadr, co ma kluczowe znaczenie, ponieważ agencje  zmagają się z kryzysem talentów  i staraniami o przyciągnięcie i zatrzymanie pracowników. W Mindshare będzie to obejmować przyjęcie bardziej zróżnicowanych praktyk zatrudniania i rekrutacji, takich jak używanie sztucznej inteligencji do anonimizacji nazwisk w CV w celu usunięcia ukrytych uprzedzeń.

Gerhart powiedział, że klienci, którzy często traktują agencje medialne jako dostawców wykonawczych i zlecają im zdobywanie najtańszych CPM przy największych wolumenach, zaczynają przyjmować inny sposób myślenia, który wspiera dobrą propozycję rozwoju Mindshare.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu