Mindshare Polska będzie nadal planować i kupować media do kampanii Maspexu Wadowice

Dom mediowy Mindshare Polska obronił obsługę mediową Grupy Maspex Wadowice, do której należą takie marki jak Lubella, Tiger,Tymbark, Kubuś i Łowicz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mindshare Polska będzie nadal planować i kupować media do kampanii Maspexu Wadowice

Mindshare Polska będzie nadal odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Maspex Wadowice. Agencja wygrała kilkuetapowy przegląd ofert trwający od jesieni ub.r. Liczby i nazw pozostałych firm biorących w nim udział marketer nie podaje.

Do zadań Mindshare Polska będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów dla wszystkich jego marek. Zespołem obsługującym Maspex w Mindshare kieruje Maciej Świątek, director, client leadership.

Agencja zaczęła współpracę z tym marketerem z początkiem 2014 roku, po tym jak pod koniec 2013 roku pokonała w przetargu ZenithOptimedia Group, który wcześniej przez kilka lat obsługiwał Maspex mediowo.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"