Mindshare Polska obronił budżet mediowy HJ Heinz

Dom mediowy Mindshare Polska nadal będzie zajmował się obsługą mediową budżetu reklamowego firmy HJ Heinz Polska. W efekcie wygranego przetargu umowa została przedłużona o rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Mindshare Polska tak jak w poprzednich latach będzie zajmować się doradztwem strategicznym, planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych oraz realizacją kampanii w internecie dla marek Pudliszki i Heinz produkowanych przez HJ Heinz Polska. W domu mediowym odpowiada za to zespół Anny Bieńkowskiej.

Mindshare pracuje dla HJ Heinz nieprzerwanie od 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"