Mindshare Polska obronił budżet mediowy HJ Heinz Polska

Dom mediowy Mindshare Polska będzie kontynuować obsługę mediową HJ Heinz Polska, producenta artykułów spożywczych Heinz i Pudliszki. Zlecenie obronił w przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

HJ Heinz Polska wybrał ofertę Mindshare Polska ze względu na najkorzystniejsze warunki cenowe i kompetencje strategiczne. W efekcie Mindshare nadal będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowych dla wszystkich produktów HJ Heinz, planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz realizację projektów w internecie.

Za obsługę tego zlecenia w Mindshare Polska odpowiada zespół client leadership w składzie director Anna Bieńkowska oraz manager Maciej Małecki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące