Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House

"Never leave the House" to hasło kampanii promującej kolekcję SS19 odzieżowej marki House (należącej do LPP). Głównym elementem promocji jest mini-serial, przygotowany do odtwarzania na smartfonach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki (YouTube, Facebook).

- Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są… ciuchy - czytamy w opisie fabuły. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł "Never leave the House".

Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Kolekcja House SS19

Akcja digitalowa promuje najnowszą kolekcję marki House, SS19. Inspiracje czerpane są w niej z różnych okresów, estetyk i stron świata. Hitami są jaskrawe kolory, ramoneski, powracający do łask sztruks. Casualowe stylizacje bazują na stonowanych barwach - bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości.

W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla pań.

grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online