Ministerstwo Cyfryzacji promuje mStłuczkę

Ministerstwo Cyfryzacji promuje mStłuczkę w nowej kampanii mObywatela. Akcja informacyjna "Z mObywatelem kierowca ma łatwiej" będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz na nośnikach outdoorowych.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Ministerstwo Cyfryzacji promuje mStłuczkę
Screen

Nowa kampania koncentruje się na usłudze mStłuczka – rozwiązaniu, które ma pozwalać kierowcom na szybkie i bezpieczne zgłoszenie kolizji drogowej bez konieczności uzupełniania papierowych formularzy.

Dzięki usłudze można w kilka minut sporządzić elektroniczne oświadczenie i przesłać je bezpośrednio do ubezpieczyciela. Z tym przekazem Ministerstwo Cyfryzacji chce dotrzeć do milionów kierowców w Polsce i dzięki temu zdobyć kolejnych użytkowników aplikacji mObywatel.

Głównym formatem reklamowym jest 30-sekundowy spot wideo, w którym "zderzono" dwa światy tj. kierowców z aplikacją mObywatel oraz tych bez niej. Film prowadzi widza przez kolejne kroki załatwiania formalności po stłuczce i wskazuje zalety korzystania z cyfrowego rozwiązania.

Spot reklamowy będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych. Akcja prowadzona będzie też w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz na największych platformach i u kluczowych wydawców w internecie. Zaplanowano również obecność na nośnikach outdoorowych, na autobusach w 13 polskich miastach.

Akcja to kontynuacja parasolowej kampanii

Obecna akcja informacyjna to rozwinięcie i rozszerzenie rozpoczętej w listopadzie u.r parasolowej kampanii pod hasłem "mObywatel ma łatwiej". Ministerstwo Cyfryzacji zachęca w niej Polaków do pobrania i korzystania z aplikacji, poprzez prezentację kolejnych przydanych funkcji.

W poprzednich odsłonach promowane były: mDowód, zastrzeganie numeru PESEL oraz możliwość zgłaszania incydentów w internecie i otrzymywania powiadomień o zagrożeniach w funkcji Bezpiecznie w sieci, a także usługi związane z głosowaniem w wyborach prezydenckich.

Za koncepcję kreatywną i produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja GoldenSubmarine. Spot reklamowy kręcony był w Warszawie we wrześniu 2025, a jego reżyserem jest Tomasz Knittel. Zakup mediów realizuje zespół Ministerstwa Cyfryzacji ze wsparciem domu mediowego Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów