Osiem ofert w mediowym przetargu resortu cyfryzacji

Do wznowionego przez Ministerstwo Cyfryzacji przetargu na emisję kampanii informacyjno-promocyjnych o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych zgłosiło się osiem agencji. Wśród nich są m.in. Sigma Bis, Carat Polska czy Mastermind Media. Walczą o obsługę budżetu w kwocie 10 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Osiem ofert w mediowym przetargu resortu cyfryzacji
Minister cyfryzacji i wicepremier Krzysztof Gawkowski (fot. materiały prasowe)

Przetarg Ministerstwa Cyfryzacji obejmuje emisję kampanii w obszarze „e-usługi publiczne”. Celem zaplanowanych działań jest emisja kompleksowej i spójnej kampanii edukacyjno- informacyjnej. Kampania jako całość ma być emitowana w sposób ciągły do końca 2025 roku. Wybrana w tym przetargu agencja ma zająć się przygotowaniem i wdrożeniem strategii mediowej dla kampanii, zakupem mediów do niej (w prasie, radiu, internecie) oraz działaniami z influencerami. Czas reklamowy w telewizji resort ma kupować we własnym zakresie.

Oferty w tym postępowaniu złożyło 8 agencji: Initiative Media Warszawa, Media Group, Sigma Bis, Five Media, Arena Media Communications, Carat Polska, Mastermind Media, Euvic Media. 

Obecny przetarg został rozpisany przez resort na nowo. Poprzedni - ogłoszony kilka tygodni wcześniej - unieważniono, ponieważ “był obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.

Budżet na zaplanowane działania, które będą realizowane do końca 2025 roku wynosi 10 mln zł i obejmuje emisję reklam, prowizję wybranej agencji oraz koszty techniczne. Nie zawiera kosztów emisji reklam w telewizji (około 4 mln zł).

Kreacją kampanii, której dotyczy to postępowanie zajmie się agencja GoldenSubmarine. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele