Resort infrastruktury szuka agencji do kampanii dla seniorów

Ministerstwo Infrastruktury wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kampanią adresowaną do osób powyżej 60. roku życia dotyczącą poprawy ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej budżet 1,6 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy zaplanowania, przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej akcji informacyjno-edukacyjnej działań skierowanych do osób powyżej 60 roku życia dotyczących poprawy ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Zaplanowano m.in. 50 warsztatów bezpieczeństwa ruchu drogowego skierowanych do osób powyżej 60 roku życia, w każdej z 50 lokalizacji wskazanych przez resort, szkolenia dla kierowców powyżej 60. roku życia.

Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie działań informacyjnych o prowadzonej akcji, aktywności na portalu Seniornadrodze.pl. wraz z prowadzeniem, przygotowaniem nowej odsłony graficznej portalu i jego aktualizacją itp.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: wstępna koncepcja organizacji i przeprowadzenia akcji (waga: 10), opis propozycji dodatkowych działań informacyjnych o prowadzonej akcji (waga: 30), cena (waga: 60).

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 6 miesięcy. Budżet kampanii to blisko 1,6 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu