Przetarg dotyczy zaplanowania, przygotowania, realizacji oraz monitorowania ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej nt. energetyki jądrowej, której głównym celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat energetyki jądrowej oraz zbudowanie stabilnego oraz świadomego poziomu akceptacji społecznej dla energetyki jądrowej.
Wybrana w nim przez resort klimatu agencja zajmie się też m.in. działaniami z zakresu media relations, przygotuje wkład na dedykowaną stronę www, zajmie się publikacją artykułów sponsorowanych w prasie, przeprowadzi kampanię internetową. Będzie też odpowiadać za produkcję materiałów edukacyjnych w postaci filmów popularno-naukowych lub animowanych, produkcję telewizyjnych, radiowych i internetowych spotów informacyjno-edukacyjnych, przygotuje, wyprodukuje i zleci emisję audycji radiowych.

Kampania ma się odbyć w okresie od 13 sierpnia do 9 grudnia br.
Resort zaznacza, że przewiduje możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 16 maja.











