Ministerstwo Rolnictwa szuka dostawcy nośników outdoorowych

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wybiera w przetargu firmę, która zajmie się na jego zlecenie zakupem powierzchni reklamowych na nośnikach reklamy zewnętrznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Głównym i jedynym kryterium wyboru dostawcy jest cena.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ministerstwo Rolnictwa szuka dostawcy nośników outdoorowych
fot. materiały prasowe

Przetarg resortu rolnictwa dotyczy usługi zakupu powierzchni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 23 grudnia br. jest wpłata 20 tys. zł wadium.

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na okres 6 tygodni. Resort zaznacza, że umowa może zostać przedłużona maksymalnie o kolejne 12 tygodni, jeśli maksymalna wysokość wynagrodzenia nie zostanie wyczerpana lub złożone w czasie realizacji umowy zlecenie będzie w toku realizacji.

Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w zależności od potrzeb ministerstwa, na podstawie składanych zleceń, przy czym resort zobowiązuje się do złożenia zleceń na łączną kwotę wynoszącą co najmniej 30 proc. maksymalnej wysokości wynagrodzenia.

W przetargu mogą brać udział firmy, które w okresie ostatnich 3 lat zrealizowały co najmniej 3 usługi, z których każda została wykonana na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł brutto i obejmowała swoim zakresem sprzedaż powierzchni reklamowej (sprzedaż bezpośrednia lub pośrednictwo w sprzedaży) na co najmniej 2 zewnętrznych nośnikach spośród nośników typu: bilbordy, citylighty, siatki wielkoformatowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą