Ministerstwo Rozwoju daje pięć dni w konkursie na obsługę mediową

Pięć dni na przygotowanie ofert na zakup czasu antenowego w radiu i telewizji mają domy mediowe zainteresowane udziałem w konkursie Ministerstwa Rozwoju na obsługę mediową kampanii promującej akcję Dni Otwarte Funduszy Europejskich. Budżet wynosi 600 tys. zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Resort zaplanował kampanię na okres od 3 do 15 maja br. W poniedziałek 4 kwietnia zaprosił domy mediowe i nadawców do składania ofert na zakup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz zapewnienie emisji spotów reklamowych na potrzeby akcji.

Ministerstwo Rozwoju chce w ramach kampanii emitować 30-sekundowy spot w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych przy programach skierowanych do osób w wieku 25-59 lat. Oczekuje, że 30 proc. GRP dla kampanii zostanie zrealizowane w prime time w stacjach ogólnopolskich, a 70 proc. GRP zostanie wygenerowane w dniach od 9 do 15 maja. Przewidziana jest też emisja spotu w kanałach dla dzieci i młodzieży.

Spot radiowy ma być emitowany jedynie w rozgłośniach  ogólnopolskich, które mają przynajmniej 5 proc. udział w czasie słuchania.

Budżet na zakup czasu antenowego w telewizji i radiu wynosi 600 tys. zł brutto, z czego 500 tys. zł ma trafić do telewizji, pozostałe 100 tys. zł - do stacji radiowych.

Zainteresowane domy mediowe i nadawcy mogą składać swoje oferty do najbliższego piątku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele