Resort środowiska wyda ponad 1 mln zł na kampanię o czystym powietrzu

Ministerstwo Środowiska szuka w przetargu agencji, która przygotuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat poprawy jakości powietrza. Przeznaczy na nią 1,03 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Resort środowiska wyda ponad 1 mln zł na kampanię o czystym powietrzu

Celem kampanii ma być uświadamianie społeczeństwa o pozytywnych aspektach życia w czystym środowisku, w którym jakość powietrza spełnia wymagane standardy.

Do zadań wybranej firmy będzie należało przygotowanie i przeprowadzenie kampanii składającej się z produkcji spotów telewizyjnych i radiowych oraz działań reklamowych prowadzonych w radiu, oraz internecie, w tym dodatkowych działań, których wartość będzie nie wyższa niż 10 proc. zakładanego budżetu kampanii.

Agencja przygotuje i wyprodukuje spoty radiowe (dwa 30-sek. i dwa 15-sek.), spoty tv (jeden 30 -sek., drugi 15-sek.), przygotuje działania do internetu. Zajmie się też zaplanowaniem i zakupem czasu reklamowego w radiu i w telewizji. Działania w mediach mają trwać maksymalnie 4 tygodnie i mają zakończyć się najpóźniej 30 listopada br.

Zwycięska firma będzie pracować dla resortu środowiska w dwóch etapach. W pierwszym, który potrwa 4 tygodnie opracuje koncepcję, przeprowadzi badanie grupy docelowej przed rozpoczęciem kampanii, przygotuje i wyprodukuje spoty. W drugim etapie przebuduje stronę internetową kampanii, przeprowadzi działania dodatkowe, zorganizuje promocję na stronie internetowej kampanii i zbierze opinie po jej zakończeniu.

Zaplanowana przez resort akcja będzie adresowana głównie do właścicieli jednorodzinnych budynków mieszkalnych. Ma zwiększyć wśród nich świadomość w zakresie wpływu działalności człowieka na jakość powietrza. Ma też zwrócić uwagę, że stosowanie nieodpowiedniej jakości paliw i wykorzystanie wyeksploatowanych urządzeń grzewczych ma bezpośredni wpływ na stan powietrza w ich okolicy, a tym samym na ich zdrowie oraz środowisko.

Budżet kampanii wynosi 1,03 mln zł netto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 10 września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele