Miś piłkarz – Fortress Gifts dla Bobovity.

Marka należąca do koncernu Nutricia – Bobovita, nieustannie dostarcza radość najmłodszym. Tym razem okazją do tego są Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2012! Puzzle z dobrze znanym dzieciom – misiem, tym razem w futbolowej odsłonie są upominkiem w najnowszej kampanii promocyjnej. Za przygotowanie gadżetu odpowiadał Fortress Gifts.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja promocyjna realizowana przez Bobovitę we współpracy z Fortress Gifts jest kontynuacją poprzednich kampanii. Ulubieńca dzieci kojarzonego z marką Bobovita, można zobaczyć na puzzlach dołączanych do płatków śniadaniowych marki. Gadżet dedykowany najmłodszym fanom płatków śniadaniowych i … piłki nożnej. Układanka to trzy duże elementy, które po złożeniu tworzą całość - obrazek przestawiający misia piłkarza, w sportowym stroju o narodowych barwach. To sprytne nawiązanie do zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Dzięki takiej niespodziance również dzieci będą mogły poczuć się jak kibic i dołączyć do sportowego świętowania poprzez dobrą zabawę.

Kampania promocyjna Bobovity ma miejsce na terenie całej Polski, między innymi w hipermarketach Tesco i Makro.

Informacje o firmie:

Fortress S.A. jest liderem w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.

Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.

Realizuje najbardziej nietypowe, indywidualne zamówienia o dużym wolumenie. Dzięki temu, kampanie gadżetowe Fortress Gifts są niepowtarzalne. Ma pomysły na produkty promocyjne, pomagając Klientom w dopasowaniu produktu do koncepcji akcji promocyjnej.

Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Coca-Cola, Maspex, Coty czy Felix, wydawnictw H. Bauer, Gruner + Jahr, KDC oraz banków, m.in. Lukas Bank.

Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress maskotki i koszulki wspierające sprzedaż produktu witaminowego Vitaral, pluszowe misie Saga zwiększające sprzedaż herbaty marki Saga oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie oraz maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.

Na europejskim rynku znalazło się 28 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.

www.fortressgifts.pl

http://www.facebook.com/FortressGifts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"