"Misiek Koterski Show" przegrywał tylko z TVP1

Program rozrywkowy "Misiek Koterski Show", którego emisję Polsatzakończył w niedzielę, miał w swoim paśmie więcej widzów niż TVN iTVP 2, ale przegrywał z TVP 1. Program cieszył się większąpopularnością niż propozycje Polsatu nadawane o tej samej porze roktemu.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, iż emitowany w niedziele o 23.00 showMiśka Koterskiego przyciągał co tydzień 1,09 mln widzów, co dałostacji średni udział na poziomie 18,55 proc. w grupie 4+ i 20,04proc. w grupie 16-49. Rok temu stacja miała w tym paśmie 980 tys.oglądających i odpowiednio 15,34 proc. i 18,45 proc. udziału.

W paśmie nadawania programu Polsat znalazł się na drugim miejscuwśród najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych. Liderem byławtedy Jedynka, której filmy fabularne wybierało 1,24 mln osób. ZaPolsatem znalazły się TVN (m.in. "TzG - kulisy" i "OrangeEkstraklasa"; 930 tys.) i Dwójka (m.in. "Grzechy polskie", "Ulickultury", koncerty; 414 tys.).

Znacznie gorzej radziły sobie powtórkowe emisje "Miśka...", którenadawany były w ścisłym prime-time - w poniedziałki o 20.00.Program śledziło wtedy średnio 730 tys. widzów przy udzialewynoszącym 5,00 proc. w grupie 4+ i 6,63 proc. w 16-49. Polsatznalazł się daleko z tyłu za innymi stacjami (TVP 2 miała wtedy7,65 mln widzów, TVN - 2,4 mln, a TVP 1 - 1,64 mln). Co więcej, rokwcześniej Polsat w tym paśmie cieszył się większą popularnością -oglądało go 1,37 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio9,02 proc. i 12,33 proc.

Na reklamach nadawanych wokół premierowych odcinków show stacjazarobiła w sumie 3,4 mln zł, natomiast powtórki przyniosły 5,7 mlnzł przychodów. Trzeba jednak podkreślić, że są to jedynie danecennikowe nie uwzględniające rabatów.

Program Miśka Koterskiego najchętniej oglądały kobiety, widzowiepomiędzy 30. a 59. rokiem życia i mieszkańcy średnich i dużychmiast.

Telewizja Polsat nie zdecydowała jeszcze ostatecznie, czy wyemitujekolejną edycję programu jesienią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska