
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

29 czerwca 2011 r. rusza subskrypcja na ubezpieczenie inwestycyjne „Mistrzowska Inwestycja”. Produkt został przygotowany przez ING Życie oraz Alior Bank i do 22 lipca będzie dostępny dla wszystkich klientów banku.„Mistrzowska Inwestycja” to produkt strukturyzowany w formie ubezpieczenia ze 100% gwarancją kapitału w dniu zamknięcia funduszu. Klient dostaje możliwość zarabiania na rosnących cenach największych spółek, będących jednocześnie głównymi sponsorami mistrzostw w piłce nożnej w 2012 roku tj: Carlsberg, Adidas, Coca-Cola, Mc Donald’s.„Mistrzowska Inwestycja” to produkt dla osób oczekujących wzrostów wartości akcji wybranych spółek w 18-to miesięcznym horyzoncie inwestycyjnym. Dzięki tego typu inwestycji klienci mogą zdywersyfikować swój portfel nie narażając się na ryzyko kursowe. Dodatkowo elastyczna konstrukcja produktu daje klientom możliwość wycofania raz w miesiącu całości lub części ulokowanych środków bez dodatkowych prowizji.„W związku z dużym zainteresowaniem klientów ubezpieczeniem inwestycyjnym „Globalne Spółki”, ING Życie wraz z Alior Bankiem zdecydowało się na przygotowanie kolejnego ubezpieczenia opartego na wzroście cen akcji sponsorów mistrzostw w piłce nożnej w 2012 roku” – mówi Danuta Żukowska, dyrektor Departamentu Bancassurance w ING Życie. „Decydując się na „Mistrzowską Inwestycję” klient ma zapewnioną gwarancję zwrotu kapitału oraz zysk uzależniony od wartości akcji w dniu zakończenia inwestycji. Dodatkowo, otrzymuje 18-miesięczną ochronę ubezpieczeniową.”Ubezpieczenie „Mistrzowska Inwestycja” rozpoczyna się 29 lipca 2011 roku, natomiast jego zakończenie nastąpi 04.02.2013. Produkt można nabyć w oddziałach Alior Banku do 22 lipca 2011 roku.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
