Mitsubishi Outlander przekracza granice od 15 lat!

Rodzina Mitsubishi Outlandera - znana dziś głównie za sprawą popularnego wariantu PHEV, będącego najlepiej sprzedającą się hybrydą typu plug-in na świecie - ma za sobą 15-letnią historię sukcesu, której zwieńczeniem są znakomite wyniki sprzedaży: trzy kolejne generacje tego modelu sprzedały się na większości rynków całego świata w liczbie ponad 1 500 000 egzemplarzy (od czerwca 2001 roku do sierpnia 2016 roku – patrz odnośniki poniżej), przy czym teraz rusza również sprzedaż w Chinach (http://www.mitsubishi-motors.com/publish/pressrelease_en/corporate/2016/news/detailg826.html)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe terytoriaOutlander zawsze był ważnym modelem dla firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC), zarówno pod względem wolumenu sprzedaży, jak i koncepcji. Każda z trzech kolejnych generacji otwierała nowe drzwi przed firmą oraz przed całą branżą motoryzacyjną:

- Pierwsza generacja: Stworzenie określenia „crossover” – po raz pierwszy w branży (koncept „ASX” (2001*)- Druga generacja: Opracowana przez MMC wszechstronna globalna architektura segmentu C/D o nazwie „Project Global” (2005)- Trzecia generacja: Opracowany przez MMC elektryczny, hybrydowy układ napędowy typu plug-in (Outlander PHEV w 2012 roku)

* « ASX » samochód koncepcyjny pokazany podczas salonu Detroit Auto Show 2001 – prekursor pierwszej generacji Outlandera (« Airtrek » w Japonii)

Outlander nadal odgrywa kluczową rolę dla MMC, prezentując wraz z modelem MY16 nową koncepcję wizualną nazwaną „Dynamic Shield”, wprowadzoną jesienią 2015 roku.

SUV + napęd elektrycznyStrategiczne zadanie postawione przed Outlanderem w realizacji planu produktowego Mitsubishi Motors będzie również realizowane w przyszłości.

Wraz z ubiegłoroczną premierą gruntownie zmodernizowanego Outlandera (MY16), firma MMC rozpoczęła nową ofensywę produktową, która będzie rozwijana w kolejnych latach...

... jej trzon będą stanowiły SUV-y (małe, średniej wielkości i duże)

... dostępne będą (w zależności od rynku i modelu) elektryczne hybrydy typu plug-in lub warianty w pełni elektryczne

... cechą charakterystyczną nowych modeli będzie ekspresyjny design

... japoński kunszt rzemieślniczy, widoczny na zewnątrz i wewnątrz, potwierdzi pozycję firmy, jako producenta oferującego produkty wysokiej jakości powstałe z wykorzystaniem 99 lat doświadczenia...

***

* Ponad 300 000 wyprodukowanych egzemplarzy modelu pierwszej generacji (wprowadzenie na rynek w Europie/MME34 wiosną 2003 roku – 45 000 egzemplarzy sprzedanych w tym regionie)

* Ponad 600 000 wyprodukowanych egzemplarzy modelu drugiej generacji (wprowadzenie na rynek w Europie/MME34 na początku 2007 roku – około 145 000 egzemplarzy sprzedanych w tym regionie)

* 598 125 wyprodukowanych egzemplarzy (do końca sierpnia 2016) modelu trzeciej generacji, w tym wariantu PHEV (wprowadzenie na rynek w Europie/MME34 jesienią 2012 roku)

* Trzy główne rynki zbytu Outlandera obecnej, trzeciej generacji (całkowita sprzedaż do sierpnia 2016):

- Europa (w tym Rosja i Ukraina): 260 000 egzemplarzy- Ameryka Północna: 82 000 egzemplarzy- Azja Północna*: 65 000 egzemplarzy

*Chiny, Tajwan i Hongkong

* Trzy główne europejskie rynki zbytu (MME34 z wyłączeniem Rosji i Ukrainy) Outlandera obecnej, trzeciej generacji (całkowita sprzedaż do sierpnia 2016):

- Wielka Brytania: 34 227 egzemplarzy- Holandia: 26 607 egzemplarzy- Niemcy: 21 602 egzemplarze

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji