“Moja kawa” w nowej kampanii MK Cafe

Marka kaw MK Cafe rusza z nową kampanią, której celem jest zbliżenie marki do konsumenta poprzez utrwalenie hasła “Moja kawa”, będącego rozwinięciem skrótu MK w nazwie brandu i zbudowanie wartości na indywidualnym kawowym rytuale.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
“Moja kawa” w nowej kampanii MK Cafe

Za kreację i realizację odpowiada poznańska agencja GPD we współpracy z GPD Film Studio w Swadzimiu. 

Współpraca między poznańską agencją a polską marką należącą do Grupy Strauss Cafe Poland, jednego z największych producentów kawy w Europie Środkowo-Wschodniej, zaczęła się już 10 lat temu. 

Po telewizyjnym spocie „Smak, który trzeba poczuć” przyszedł czas na format internetowy w zupełnie innej stylistyce. W każdym z piętnastosekundowych filmów promujących MK Cafe pokazano innego bohatera, który opowiada o swojej „Mojej Kawie” na swój sposób i ze swoją wrażliwością. 

Poszczególne rytuały kawowe pokazywane są czule, intymnie, niereklamowo, a bardziej reportażowo, z zachowaniem balansu między autentycznością a profesjonalizmem i smakowitością. Światło, efekty ASMR i casting pozwoliły zbudować cztery różne światy, każdy o indywidualnym charakterze, bo ilu kawoszy, tyle „Moich Kaw”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu