Mlekpol kolejny raz sponsorem programu "Doradca Smaku"

Marki należące do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol - Łaciate, Mlekpol, Milko oraz Mazurski Smak - będą lokowane w programie kulinarnym „Doradca Smaku”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mlekpol kolejny raz sponsorem programu "Doradca Smaku"

„Doradca smaku” to program kulinarny emitowany na antenie TVN, w którym prowadzący mistrz kulinarny Robert Sowa udowadnia, że gotowanie jest absolutnie dla każdego. W poszczególnych odcinkach prezentowane są przepisy z wykorzystaniem wybranych produktów partnera.

Mlekpol po raz kolejny został sponsorem programu. W pierwszych dwóch miesiącach emisji, od września do listopada, będziemy mogli zobaczyć produkty marek należących do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Śmietany, sery, twarogi, masła, a także fermentowane produkty mleczne będą elementem kulinarnych receptur.

Produkty zostaną lokowane w 13 odcinkach premierowych oraz 13 aktywnych emisjach powtórkowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/produkty-mlekpolu-w-programie-kulinarnym-doradca-smaku ##

Działania zostały zaplanowane od września 2020 do grudnia 2021.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"