Mlekpol w rajskim klimacie promuje maślanki na deser

"Mmmm... mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności" – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa od SM Mlekpol.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mlekpol w rajskim klimacie promuje maślanki na deser

Desery z maślanką Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz z nata de coco i kawałkami czekolady.

Kampania marketingowa motywuje odbiorców do wprowadzania niewielkich zmian w swojej codzienności i szukania chwil na drobne przyjemności.

Działania realizowane będą głównie w kanale digital przy użyciu zasięgowych formatów, m.in. dipslay i video. Obejmą także aplikacje zakupowe, Google i Meta Ads oraz TikTok. Strategia zakłada ponadto działania contentowe i współpracę z influencerami.

– Dynamizm grafik i wykorzystanie wyrazistych kolorów świetnie podkreślają niebanalny charakter deserów, a hasła: „prosty skład” i „100% przyjemności” akcentują korzyści płynące z jedzenia tych innowacyjnych wyrobów mleczarskich Mlekpolu – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.

Kampania podzielona jest na etapy, a jej pierwsza odsłona potrwa od czerwca do sierpnia. Celem tego etapu działań jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności produktu wśród grupy docelowej, którą są kobiety.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu