"Młody bóg" nie odkłada ubezpieczenia na później w nowej reklamie Prudential (wideo)

Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej firmy ubezpieczeniowej Prudential, która bazuje na koncepcie "młodego boga", znanego z wcześniejszych reklam marki. Za przygotowanie działań odpowiadają Publicis, SMG Starcom i Corner Shop.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszym spocie telewizyjnym "młody bóg" spogląda na listę zadań do wykonania, wśród których jest ubezpieczenie na życie. Jego kot (któremu głosu użycza Paweł Królikowski) podejrzewa, że bohater próbuje stosować prokrastynację i odłożyć to na później. Okazuje się, że chwilę później mężczyzna spotyka się z agentem ubezpieczeniowym.

Prudential wykorzystuje w swoich kampaniach ideę kreatywną "młodego boga" od 2015 roku. Ostatnie reklamy z udziałem tego bohatera emitowane były w lipcu zeszłego roku.

Kampanię zaplanowano na kilka miesięcy. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Akcję uzupełniają aktywności w digitalu - cztery dedykowane spoty, kalkulator online oraz strona internetowa.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Piotr Janowski, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu