„Młodzi i Muzyka”: Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków

Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
„Młodzi i Muzyka”: Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków

Jak wygląda sytuacja finansowa młodych Polaków? Czego na co dzień słuchają? Czy w ich domach grają stacje radiowe, czy raczej serwisy streamingowe? Czy osoby z Generacji Z wspierają artystów, których mają na playlistach? Co z koncertami i czy ucieczka w świat muzyki ma funkcję terapeutyczną? Na te i wiele innych pytań odpowiada raport „Młodzi i Muzyka”. Traktuje on o nowoczesnym podejściu do trendów, narzędzi, źródeł konsumowania muzyki i wydarzeń kulturalnych, w których młodzi chcą brać udział. W badaniu zawarto również historie młodych pasjonatów, dla których muzyka wciąż jest najważniejszą częścią ich życia.

„Muzyka pozwala przetrwać w życiu, jest dla mnie wsparciem i zrozumieniem” – wyznała jedna osób biorących udział w ogólnopolskim badaniu. „Gdyby nie było muzyki, to by zabrakło części mnie” – dodał ktoś inny. Łącznie przepytano 600 młodych w grupie wiekowej 18-24 oraz 25-34 lat. Dodatkowo, badanie ilościowe zostało uzupełnione o pogłębione, indywidualne dwugodzinne wywiady.

„Młodzi i Muzyka” to inicjatywa bileterii Biletomat.pl, która jak nikt inny rozumie potrzebę młodych słuchaczy i to, jak wpływa na nich muzyka. Działają w branży muzyczno-lifestylowej od 20 lat, sami organizowali imprezy, koncerty i festiwale, a nawet występowali na scenie, więc znają sprawę słuchania i muzycznych fascynacji z każdej możliwej strony. Dobrze podsumowuje to zresztą motto firmy: Od Fanów dla Fanów.

grafika

„Generacja Z, stanowiąca obecnie ponad 40% populacji, ma coraz większy wpływ na to jak będzie wyglądała nasza przyszłość. Dlatego też jest dla nas kluczowe zrozumienie jaki wpływ ma dziś muzyka na młodych, jak ważnym elementem jest w budowaniu ich własnej tożsamości oraz to jak wpływa na ich zachowanie konsumenckie” – mówią Aleksander Kubaczewski i Konrad Kubaczewski z Biletomat.pl

Trendy w świecie muzyki i mediów społecznościowych, mające bezpośredni wpływ na popkulturę i konsumpcję treści, zmieniają się błyskawicznie. Bardzo trudno być bieżąco w tym maratonie i wiedzieć, czym tak naprawdę interesują się i czego potrzebują jego uczestnicy. Raport „Młodzi i Muzyka” od Biletomat.pl w istotny sposób przybliża to zagadnienie. To esencjonalna pigułka, z której mogą skorzystać ludzie kultury, organizatorzy wydarzeń, marketingowcy, edukatorzy, socjologowie, ale i sami młodzi, by porównać swoje przemyślenia i przekonać się, że w wielu kwestiach, także związanych ze słuchaniem muzyki, nie są sami.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7