Młodzież nie boi się kryzysu

Na przełomie stycznia i lutego MTV Networks Internationalprzeprowadziło coroczne badania wśród młodzieży. Tym razemdotyczyły one światowego kryzysu gospodarczego i jego wpływu namłodych ludzi.

gk
gk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z badań opublikowanych przez Viacom Brand SolutionsInternational (dział reklamy i sprzedaży MTV NI) europejskamłodzież, mimo kryzysu gospodarczego patrzy w przyszłość zoptymizmem. Najbardziej świadomi kryzysu są Brytyjczycy, z którychaż 96 procent mówi, że jest go świadoma, a 76, że o nim czyta.Większość młodych Brytyjczyków w odróżnieniu od innych narodowościobawia się o swoją sytuację finansową (64%) oraz odczuwa mniejsząilość posiadanych pieniędzy w porównaniu z rokiem poprzednim(51%).

Badanie poruszało również kwestię priorytetów konsumenckich. Dlaosób w grupie wiekowej 15-24 lata najważniejsze są ubrania, moda iwspólne wyjścia z przyjaciółmi. Grupa badanych w przedziale 25-34lata najwięcej pieniędzy wydaje na wycieczki i wyjazdy wakacyjne. Wtym aspekcie brylują Włosi, wśród których aż dla 64 procentnajistotniejsze są wyjazdy wakacyjne. Młodzi Niemcy swoje funduszenajchętniej wydają na muzykę, z kolei Brytyjczycy na kupnoDVD.

MTV Networks International swoje badania przeprowadza corocznie.W przeszłości porównywano style życia młodzieży między wschodem azachodem, preferencje programowe, nowinki technologiczne i ichwpływ na życie młodego człowieka oraz przynależność do środowisk ipostrzeganie otoczenia i krajów, w jakich mieszkają. Tegorocznysondaż został przeprowadzony na grupie 686 respondentów w wieku15-34 lat.

gk
Autor artykułu:
gk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"