Mmd umacnia się

Mmd wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku poprzez rozbudowę działu Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

„Chcemy wykorzystać naszą międzynarodową kompetencję w obszarze strategicznego doradztwa korporacyjnego dla dużych przedsiębiorstw” – uzasadnił decyzję Ian Herbison, Dyrektor Zarządzający Mmd. 

„Od pewnego czasu obserwujemy zwiększone zainteresowanie klientów komunikacją korporacyjną i kampaniami Public Affairs. Obecnie bierzemy udział w kilku dużych przetargach na tego typu usługi dla międzynarodowych koncernów” – dodał Herbison. Większość zapytań ofertowych jest wynikiem rozwoju polskiej gospodarki poprzez fuzje, przejęcia oraz restrukturyzacje przedsiębiorstw. Powyższe procesy nie przynoszą wymiernych efektów, jeśli nie są wspomagane rzetelną, profesjonalną komunikacją, wykraczającą poza klasyczne media relations czy wydarzenia eventowe.

Mmd odpowiada na to zapotrzebowanie rynku poprzez szersze wykorzystanie swojej kompetencji w obszarze komunikacji korporacyjnej, zarządzania kryzysowego, Public Affairs, zarządzania reputacją korporacyjną oraz issues management. Doświadczenie agencji dostrzegły już międzynarodowe koncerny. Od dwóch lat Mmd pracuje dla takich firm jak Mittal Steel (komunikacja korporacyjna, wsparcie restrukturyzacji dawnych Polskich Hut Stali), czy MOL (komunikacja z Giełdą Papierów Wartościowych). Portfolio klientów korporacyjnych obejmuje również firmy: General Electric, IBM, Henkel, easyJet oraz Basell Orlen Polyolefins.

Wraz z nową wizją pozycjonowania firmy, w polskim oddziale Mmd utworzono nowe stanowisko Dyrektora ds. Public Affairs i Komunikacji Korporacyjnej. Objęła je Ewa Szejner, która posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w transformowaniu i udoskonalaniu organizacji. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji korporacyjnej, Public Affairs, zarządzaniu zagrożeniami oraz budowaniem i zmianą kultury organizacyjnej. Była zaangażowana w szereg projektów w obszarze międzynarodowego Public Affairs. Pracowała m.in. dla Departamentu Stanu Rządu Stanów Zjednoczonych, współpracowała z Cambridge Centre for Competitiveness and Innovation oraz z European Centre for Quality.

Zmiany w polskim oddziale Mmd są kontynuacją globalnej polityki kształtowania nowego wizerunku firmy na wszystkich 18 rynkach, na których działa. Decyzję korporacyjną uzupełnia wprowadzenie nowego logo – Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants. Odzwierciedla ono filozofię firmy polegającą na oferowaniu usług doradczych o wysokiej wartości dodanej, wykraczającej poza narzędzia klasycznego Public Relations.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+