MMS day - I Ty możesz zostać artystą

Od 15 czerwca 2004 roku interaktywna akcja iTV

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 15 czerwca 2004 roku, przez 2 tygodnie, interaktywna telewizja iTV rozpoczyna akcję MMS DAY, która ma służyć nie tylko dobrej zabawie, ale również obserwowaniu i uwiecznianiu naszego życia codziennego.

Celem akcji MMS DAY jest zwrócenie uwagi wszystkich, aby zaczęli obserwować otaczający ich świat i wyzwolili w sobie artystę. Sugestywne spojrzenie na rzeczywistość warte jest tysiąca słów, które jednocześnie można wyrazić tylko jednym MMSem. MMS DAY daje, zatem szanse i możliwości wszystkim, w których drzemie artysta. Artystą jest kobieta z dzieckiem na spacerze, to chłopak na randce z dziewczyną, to również nastolatek na rolkach. Artystą może być każdy - informuje nadawca.

Zdjęcia można przesyłać w trzech kategoriach:

1. MMS Twojej Kreacji

2. Najśmieszniejszy MMS

3. Najciekawszy MMS

Zabawa zostanie ogłoszona w telewizji iTV 15 czerwca br o godzinie 16.15 w programie Moje Logo News, w którym zostanie omówiona idea konkursu. Akcję wesprze Radiostacja. Codziennie, od 15 do 29 czerwca 2004 roku w programie Moje Logo News relacjonowany będzie przebieg zabawy.

Codziennie będzie odbywać się losowanie mnóstwo nagród, a 30 czerwca Jury wybierze 3 najlepsze MMSy w 3 kategoriach w wielkim finale w Galerii Katarzyny Napiórkowskiej. Przez okres trwania akcji MMS DAY, na antenie iTV będą gościć różne osoby, które jednocześnie będą opowiadać o MMSach, jak i o telefonii komórkowej w Polsce.

Zakończenie akcji, które odbędzie się w Galerii Sztuki Katarzyny Napiórkowskiej, będzie relacjonowane w programie "Moje Logo News" na antenie telewizji iTV.

"Rozpoczynając akcję MMS DAY pragniemy zwrócić większą uwagę na szeroko rozumianą sztukę - od obserwowania rzeczywistości, poprzez robienie zdjęć telefonem i wysyłania ich w formie MMSów, aż do odwiedzania samych galerii. Mamy nadzieję, że dzięki zabawie spojrzymy inaczej na otaczający nas świat, który często wydaje nam się zbyt szary i ponury. Jednocześnie poprzez programy instruktażowe, które w trakcie trwania zabawy będą pojawiać się na antenie iTV, chcielibyśmy przekazać jak najwięcej informacji na temat nowych technik komunikacji" - zapewniają Marek Tworkowski i Łukasz Jura, przedstawiciele telewizji iTV.

"Zdecydowaliśmy się sponsorować ciekawą akcję telewizji ITV - MMS Day - gdyż staramy się propagować wśród Polaków nowoczesne usługi telekomunikacji mobilnej, w tym przypadku zdjęcia i multimedialne informacje MMS przesyłane poprzez telefony komórkowe" - mówi Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel.

Partnerami akcji są: PTK Centertel - operator sieci Idea, Philips, Radiostacja oraz znana Galeria Sztuki Katarzyny Napiórkowskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów