Mniej darmowej muzyki w Spotify

Spotify o połowę zmniejsza ilość darmowej muzyki jakiej mogą słuchać użytkownicy muzycznego serwisu.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach zapowiedzianych zmian nowi użytkownicy Spotify będą mogli korzystać z obecnie obowiązującej oferty serwisu, zgodnie z którą miesięcznie można słuchać do 20 godzin muzyki za darmo, przez pierwsze sześć miesięcy.

Od 1 maja użytkownicy, którzy zarejestrowali się w Spotify 1 listopada 2010 roku lub wcześniej będą mogli za darmo odtworzyć jeden utwór maksymalnie pięć razy. Natomiast internatów, którzy dołączyli później do Spotify, zmiana ta będzie obowiązywać po sześciu miesiącach od dnia rejestracji.

Dodatkowo, po pierwszych sześciu miesiącach korzystania z serwisu całkowity czas darmowej muzyki zostanie zmniejszony z 20 d0 10 godzin miesięcznie (ok. 200 utworów lub 20 albumów).

Bez zmian pozostają dwie opcje płatnej subskrypcji - Unlimited i Premium. Pierwsza za 4,99 funta miesięcznie umożliwia słuchanie w przekazie strumieniowym nieograniczonej liczby utworów nieprzerywanych reklamami. W ramach drugiej, kosztującej 9,99 funta na miesiąc, dodatkowo oferowany jest dostęp do usługi z poziomu telefonów komórkowych.

W marcu tego roku Spotify ogłosił, że ma w Europie milion użytkowników płacących za możliwość słuchania piosenek (więcej na ten temat). Obecnie serwis jest dostępny w Szwecji, Finlandii, Francji, Norwegii, Holandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a wkrótce planuje wejście na rynek amerykański.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech