Mobile Ad Network podpisał umowę na wyłączność z Kolajami Mazowieckimi

Agencja Mobile Ad Network podpisała kolejną 2-letnią umowę na pełną wyłączność w zakresie obsługi i sprzedaży wszystkich nośników reklamowych Kolei Mazowieckich.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mobile Ad Network podpisał umowę na wyłączność z Kolajami Mazowieckimi

W ramach nowej umowy Mobile Ad Network pozyskał także nowenośniki reklam na monitorach LCD.

Obecnie w zasobach reklamowych firmy znajduje się 1193 monitorów LCD z możliwością dowolnego geotargetowania i raportowania w czasie rzeczywistym a także około 20 000 powierzchni tradycyjnych. W zakresie form tradycyjnych oferta obejmuje możliwość zamieszczania reklam na ścianach, fotelach, stolikach, podłogach wewnątrz pojazdów oraz zewnętrzne oklejanie.

Ze względu na pozyskanie wszystkich nośników LCD w pociągach lotniskowych przewożących pasażerów na lotnisko Chopina i na lotnisko Modlin, firma przygotuje nową ofertę reklamową skierowaną do biznesu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji