Mobilna reklama kluczem do zdobycia konsumentów

Pomimo rosnących cen paliwa i żywności ponad 1/3 amerykańskichkonsumentów twierdzi, że gospodarka nie będzie miała wpływu na ichzwyczaje związane z wydawaniem pieniędzy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jednocześnie oznacza to, że spowolnienie gospodarcze nawiększość będzie miało jednak wpływ. Z najnowszego badania HarrisInteractive wynika, że w takiej sytuacji jednym ze skutecznychsposobów dla reklamodawców chcących dotrzeć do odbiorców może byćreklama poprzez urządzenia mobilne - informuje serwis MarketingCharts.

41 procent respondentów stwierdziło, że nie ma planówpowstrzymania się lub przeznaczenia mniejszych pieniędzy na zakuptelefonu komórkowego.

Korzystanie z komórek stało się dla wielu konsumentównieodłączną częścią życia. W 16 procentach amerykańskichgospodarstw domowych korzysta się obecnie tylko i wyłącznie ztelefonów komórkowych. To ponad dwa razy wyższy wskaźnik niż przedczterema laty.

Dla ponad 2/3 badanych najbardziej preferowanym podejściemreklamowym w sferze mobilnej są wiadomości tekstowe. Niecała połowarespondentów jest również skłonna zaakceptować na ekranach swoichkomórek reklamy graficzne.

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele