Z badania przeprowadzonego przez firmę BIGresearch wynika, żespośród 90 procent dorosłych respondentów korzystającychprzynajmniej sporadycznie z komórek, coraz więcej osób korzysta zaparatów wyposażonych w możliwość oglądania zdjęć i wideo -informuje serwis Media Life.
W grudniu ubiegłego roku liczba takich osób zwiększyła się o 17procent w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.
Jednak marketerzy wcale nie mają gwarancji, że dotrą do tychużytkowników z reklamami. Tylko 7 procent respondentów stwierdziło,że możliwe jest, aby reklama wideo obejrzana na ekranie komórkiskłoniła ich do zakupu urządzenia elektronicznego. Dużo większywpływ - na 43 procent badanych - mają tutaj informacje zasłyszaneod rodziny czy znajomych.
Jednocześnie badanie BIGresearch pokazało, że reklamodawcychcący dotrzeć do odbiorców w wieku od 18 do 24 lat, mają na toszansę poprzez mobilne wiadomości tekstowe. 16 procent badanych ztej grupy stwierdziło, że komórkowe media mają na nich wpływ, wporównaniu z zaledwie 6 procentami wśród ogółu dorosłychbadanych.

Co więcej, ponad połowa respondentów w wieku od 18 do 24 latkomunikuje się przez telefon komórkowy z innymi użytkownikami natemat usług, produktów lub marek, podczas gdy wśród wszystkichdorosłych badanych wskaźnik ten wyniósł 30 procent.
źródło: Media Life











