Mobilne reklamy zyskują

W IV kwartale minionego roku, około 78 milionów amerykańskichkonsumentów, stanowiących ponad 30 procent mobilnych użytkowników,widziało lub słyszało reklamę na swoim telefonie komórkowym.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najwięcej badanych - 17 procent - spotkało się z mobilną reklamąw postaci wiadomości SMS - informuje serwis Adweek, powołując sięna badanie firmy Gfk/NOP Research.

Następne w kolejności były: wiadomości MMS (9 procent), WAP (8procent), mobilne wideo lub telewizja (5 procent) oraz mobilneradio (3 procent).

Z badania wynika, że mobilnymi użytkownikami jest obecnie ponad250 milionów Amerykanów. Spośród usług typu non-voice, najczęściejkorzystają oni z wiadomości SMS (140,8 miliona), wiadomości MMS(88,7 mln), mobilnych gier (70,4 mln), mobilnego internetu lub WAP(66,6 mln), mobilnego wideo lub telewizji (18,1 mln) oraz mobilnegoradia (8,3 mln).

Wśród marek, których mobilne reklamy zapamiętali respondenci,znalazły się m.in.: Verizon, AT&T, Motorola, BlackBerry, Fox,MTV, Coke, Pepsi, NFL, Nike, Chevrolet, Yahoo i McDonalds.

źródło: Adweek

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"