„Moc nabiera przestrzeni” w kampanii nowego Seata Leon ST Cupra (wideo)

W telewizji, kinach, prasie, internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Seat Leon ST Cupra. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Moc nabiera przestrzeni”, przygotowały firmy Lowe Warsaw i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Moc nabiera przestrzeni” w kampanii nowego Seata Leon ST Cupra (wideo)

Kampania Seata Leon ST Cupra przekonuje, że samochód ten pozwala kierowcy wcielać się w różne role, w zależności od sytuacji życiowej. Reklamy informują również o ofercie leasingowej dla firm, w ramach której auto jest dostępne z miesięczną ratą wynoszącą od 727 zł (taka promocja będzie obowiązywać do końca czerwca).

Akcja reklamowa jest zaplanowana na cały czerwiec. Obejmuje telewizję i kina (wykorzystywana jest adaptacja globalnego spotu), internet (m.in. reklamy display, rich media i wideo, strona cupra280.pl), prasę (tytuły ogólnopolskie) oraz punkty dealerskie (materiały BTL).

grafika

Adaptacją i kreacją reklam zajęła się agencja Lowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"