Kampania zaczyna się otwartą prezentacją smartfonów Samsung Galaxy A3 i A5 zaplanowaną 6 lutego w warszawskim centrum handlowym Arkadia. W czasie eventu odbędą się też występy polskich ambasadorów reklamowych tych modeli: Łukasza Świrka, uprawiającego wspinaczkę sportową na czas, który w siódmej edycji „Mam talent” zajął czwarte miejsce robiąc pokazy ludzkiej flagi do przygotowanej przez siebie choreografii, oraz Bereniki Nienadowskiej - fotomodelki, instruktorki i tancerki pole dance, która w ostatniej edycji „Mam talent” zajęła drugie miejsce.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/smartfony-samsung-galaxy-a5-i-galaxy-a3-w-polsce-za-1599-zl-i-1199-zl-wideo ##
Akcja reklamowa, prowadzona pod hasłem „Moc piękna. Piękna moc”, będzie obejmować telewizję, internet, radio, kino, outdoor oraz działania niestandardowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Havas PR Warsaw.











